poniedziałek, 13 czerwca 2016

Od Tetsuyi CD Rose

 Zaintrygował mnie fakt, że dziewczyna miała zdolności, dzięki którym znała i rozumiała wszystkie języki, także te zwierząt.
- Czyli... rozumiesz, co mówi twoja kuna? - zapytałem, przenosząc wzrok na futrzaste zwierzątko.
- Dokładnie - odpowiedziała dziewczyna z uśmiechem.
- A mówiła coś, teraz? - drążyłem temat.
- Chwilę po tym jak na mnie wpadłeś... że jesteś taki jak ja.
Uniosłem brwi w wyrazie zdziwienia.
- Mądre zwierzątko. Ciekawe skąd to wiedziała. Może to ta zwierzęca intuicja? - zapytałem ze śmiechem.
- Może. - Rose się uśmiechnęła.
Podniosłem wzrok na budynek, do którego zbliżaliśmy się z każdym krokiem.
- Wygląda na to, że już prawie jesteśmy na miejscu. Jesteś pewna, że dobrze się czujesz?
- Tak, jasne. Naprawdę nic mi nie jest.
- Skoro tak utrzymujesz... A powiedz mi może, co sądzisz, tak w ogóle, o tym ośrodku? Poznałaś już jakichś innych takich jak my?

<Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz