sobota, 18 czerwca 2016

Od Tetsuyi CD Rose

 Okay. Historia dziewczyny mnie zaskoczyła. Mieszkała w lesie? Tak po prostu? I mówiła o tym w tak spokojny sposób, nazywając to ciekawą przygodą? Co też musiało stać się w jej przeszłości?
- Nooo, a ty co o nim myślisz? - zapytała, kiedy milczałem pogrążony w myślach.
- O kim? 
- No, o ośrodku.
- Ach, no tak. - Zaśmiałem się nerwowo, pocierając dłonią kark. - Cóż... Szczerze mówiąc, to jeszcze nie mam zdania.
- Nie masz? - zdziwiła się.
- Zgadza się. Jestem tu od niedawna, więc wiesz... Z jednej strony musiałem wszystko zostawić za sobą, żeby tu przybyć, a z drugiej... Jeśli to miejsce pozwoli opanować mi moje moce i chociaż w jakiejś części lepiej przystosuje mnie do życia z nimi... Jeśli nie będą już więcej wchodzić mi w drogę, że tak powiem... To na pewno było warto tu przyjechać. Ale o tym przekonamy się dopiero z czasem.
Założyłem ręce za głowę i wbiłem wzrok w niebo nad naszymi głowami.

<Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz